Rongar
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Rongar

Bliv en del, af en frmetidig verden.
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 simpelt

Go down 
4 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Dean




Antal indlæg : 15
Registration date : 25/11/08

simpelt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: simpelt   simpelt - Page 2 Icon_minitimeLør 29 Nov 2008, 18:27

"Slå til eller lad hver, planen står og falder med det" sagde Dean med et skuldertræk og satte sig ned.
"Vi kan godt vinde, over denne guvenør og hans søn" sagde han langsomt sin om han talte til et tungnemt barn "men vi har brug for din hjælp, du vil jo inderst inde gerne se hvad jeg duer til".
Tilbage til toppen Go down
Chad

Chad


Antal indlæg : 17
Registration date : 22/11/08

simpelt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: simpelt   simpelt - Page 2 Icon_minitimeLør 29 Nov 2008, 18:37

"bestemt stump..."
Chad kørte fingrene gennem sit hår og tænkte sig om et øjeblik.
"okay.. men så er det ellers slut med at være til stede... jeg har det bedst med mine egne planer forstår du..."
han gned igen sine øjne.
"jeg vil meget gerne sættes ind i de tekniske detaljer..."
Tilbage til toppen Go down
Dean




Antal indlæg : 15
Registration date : 25/11/08

simpelt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: simpelt   simpelt - Page 2 Icon_minitimeLør 29 Nov 2008, 18:44

Dean skar tænder, stump, men så nikekde han tilfreds "jeg laver planerne, men jeg kan godt sørge for at du forbliver i baggrunden i fremtiden".
Han lænte sig tilbage og drak det sidste i sin thekop.
Så kiggede han på Chad "du får stillet en COMsik computer til rådig hedder, den nyeste udgave, kameraet er blevet bygget, og jeg kan holde øje med alt live, de tvil følge jer" Dean hodlt en lille kunstpause "vi har midler til at få produceret det våben din ven får designet, du skal altså hacke buvagternes database, og slå deres våben fra, du vil få hjælp til at nå hovedcentralen, hvorfra dette skal gøres, derefter skal du følges med vores mand til palæet og lukke ham igennem alle porte, når først alle overvågningskameraer og alamer er slået fra og han er inde, kan du fordufte".
Dean kiggede på Chad "var der mere?".
Tilbage til toppen Go down
Lea

Lea


Antal indlæg : 67
Registration date : 09/11/08

simpelt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: simpelt   simpelt - Page 2 Icon_minitimeLør 29 Nov 2008, 20:05

"ja massere... men måske er det her ikke det bedst egnede sted..."
han kastede et blik mod overvågningskameraene og besluttede, at de aldrig ville vise, at han havde været på cafeen.
"hvad vil du i øvrigt gøre med drengen? han skal jo ikke lide overlast..."
ikke fordi Chad var øm over en dreng, han kun havde set på storskærmen og på forskellige netbaser. kun fordi han vidste, at CUV ville gå hårdere til værks, hvis der skete deres elskede guvernørsøn noget.
Tilbage til toppen Go down
Dean




Antal indlæg : 15
Registration date : 25/11/08

simpelt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: simpelt   simpelt - Page 2 Icon_minitimeLør 29 Nov 2008, 20:09

"Cellen er allerede indrettet" sagde Dean og rejste sig "jeg vil forresten gerne have at du sletter den sidste times film på de kameraer der".
Han nikkede mod overvågningskameraerne i loften og gik hen mod døren, "vi mødes her igen, imorgen kl. 18, så skal du få flere detaljer".
Han forsvandt ud af døren, med sedlen hvorpå Yamanagis adresse stod på, blafrende i sin hånd.
Efter ham kom hans bodyguard.


//out//
Tilbage til toppen Go down
Chad

Chad


Antal indlæg : 17
Registration date : 22/11/08

simpelt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: simpelt   simpelt - Page 2 Icon_minitimeLør 29 Nov 2008, 20:20

*hvis du kan finde mig?*
Chad nyste for tredie gang og besluttede, at det var ved at blive for meget. han rejste sig og gik over til kvindens bord. han bøjede sig ind over hende og smilede venligt. hun kiggede op og smilede hvidt til ham, han var trods alt ret tiltrækkende.
"Hør her lille dame..."
han smilede fortsat, men hans stemme var helt uden glæde.
"jeg er bange for at jeg får allergi af deres pels."
han tog hendes jakke, der hang over stolens ryglæng og gik over til vinduet. før hun kunne nå at gøre noget som helst havde han smidt den ned i dybet. hun og ekspedienten stirrede bare på ham.
"jeg har betalt.. hejhej..."
han vinkede venligt og slyngede sin rygsæk over skulderen, hvorefter han forlod dem. han havde besluttet at slette alt om de to andre personer, men bare lade sig selv sidde konstant foran sin pc. det ville være meget mere virkelighedstro.
Tilbage til toppen Go down
Chad

Chad


Antal indlæg : 17
Registration date : 22/11/08

simpelt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: simpelt   simpelt - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Dec 2008, 18:01

//hovsi glemte out...//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





simpelt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: simpelt   simpelt - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
simpelt
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Rongar :: Karvir :: Cafe Ronka-
Gå til: